Alvin & Gänget 3

Idag blev det bio besök! Hade ju lovat Joel för länge sedan att han & mormor skulle få gå å se Alvin & Gänget 3 när den kom på bio!
Det var en riktig lugn bio dag, folket runt om kring verkade lugna och harmoniska! Bio salongen var inte ens halv full. Precis när filmen var slut frågade Joel : "- när kan vi kolla på 4:an" Ha ha Blir det ens någon 4:a??
Vi åkte hem för vi skulle få besök, de var redan hemma när vi kom hem! Stefan, Jasmiina & söta Vinzent var på plats! Sedan kom mamma2, hon skulle ha hjälp med räkningarna! Pappa kom strax där efter!
Vi käkade rester, mös och spelade "ratt spelet" & Super Mario!! Jätte kul det där Wii:et :)
Sedan åkte alla hem och kvar var vi och hade sååå tråkigt! Både jag & Joakim är krassliga! Så jäkla ont i halsen och hela ena sidan av ansiktet/örat/halsen/huvudet! Tog en värk tablett och satte mig sedan vid mat bordet för att bygga ihop Joels Playmobil sjörövare skepp! Det blev "göra" fräckt!!
Kvällen rullade på med Super Mario spel & " ratt spel"!
Ligger nu raklång i Joels puff och är irreterad över att jag inte har lagt mig tidigare!!
God natt alla där ute// Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0