Nu är den förbi :)

Ja & det flöt på trots öron/hals smärtor + förkylningar! Dagen rullade verkligen på för fullt! Joel var inte sig riktig lik, låg & lite frånvarande! Jacob gick runt och gnällde mest!! Han verkade inte riktig 100!!
Telefonen ringde och väckte oss 8:10, fick nästan panik över att vi hade sovit så länge. På förmiddagen fick vi besök av Farfar Lasse & Monica. Martin & Nicole kom någon sekund efter!! Brozan, Jasmiina & Vinzent kom sedan, Maggan kikade även in en sväng! Strax efter kom Mina mammor & min far! Anette, Emma & Thyra kom strax efter 14:00! Kent & familj + Mattias kom med tomten! Jacob var liv rädd och gall skrek, mamma Jenny höll på att skratta ihjäl sig! Vildsippan var lite rädd! Joel tackade tomten med en kram!!
Tack för alla jul klappar!! Bortskämda ungar har jag! Fy :)
En fortsatt trevlig jul helg önskar jag er!!
God Kul Jul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0