Jultomten finns hos Försäkringskassan!!

Ja där sitter han! Fs-kassan har strulat till det rejält men idag ringde en hjärtlig själ. Ropar dock inte hej förrän på torsdag!!

I morse när jag & killarna gick till bilen säger Joel till mig ( jag bär på Jacob) "mamma, det är så vackert där uppe" Vad menar du frågar jag Joel!! " jo där uppe där du bär Jacob, man ser ju så mycket vackert där"
Ha ha Älskade unge! Vad får de allt ifrån??

Här hemma håller jag på att brottas med kläderna, har kommit på att vi har för mycket :) Tvätten bara ökar och ökar!!
Ungarna är på dagis/dagmamma!! Och nu väntar jag på mina älskade mammor!! De är lediga idag och inhandling av Jul mat står på schemat!! Måste bara ta reda på vilka som skall äta här!!
Nu skall jag fortsätta min brottnings match, håll tummarna på att jag vinner ;) Annars finns ju alltid soprummet!!
Hej hopp alla där ute!!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0