Trött, tröttare, tröttast

Säger man så tro??

Idag har jag varit och gjort mina timmar på småbarn, det är verkligen att göra med dock så kul med de små liven!
En besök på Försäkringskassan för att bli klokare men utan resultat :(

Jag & Joel svängde förbi Blomsterlandet för att inhandla en liten jul blomma till Jacobs underbara dagmamma! Hämta Jacob och lämna blomman! Snabbt hem för lite käk!
Sen kom dagens höjdpunkt! Besök av Kents tjejer! Tack för titten brudar!!
Vi kikade på Nattis dans uppvisning och sedan även förra årets julafton & tomte! Han kom ju med pulka förra året, undrar om han kommer med cykeln i år?
Jag hade lyckats att få med ett helt år på ett 60min band :) Synd att det bara är jag som använder video kameran :(

Till ungarnas nattning! Jacob verkar att bli jätte stressad att bli ner lagd i hans egna säng, skriker, gapar och beter sig som, ja jag vet inte vad!! Joel var nog över trött!!

Själv känner jag mig mer död än levande, måste komma i säng innan 22 i kväll! Skall bara, skall bara :)

Säger iallafall God natt & tack för idag!!


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Jobbar du på dagis nu?

2011-12-20 @ 06:18:56
URL: http://www.evalena.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0