Svårt att somna...

Jag har haft så svårt att somna på kvällarna nu för tiden, massa tankar som bara blandar sig runt helt sjövilt i skallen på mig. En stor klump i magen kryper sig även fram när det vankas läggdax, känner mig stressad och panikslagen. Pulsen rusar för fullt. Inget vidare, då klockan hinner bli mycket innan ögonlocken stänger sig! Ni kan ju bara gissa vem som är piggare än piggast när klockan ringer följande morgon. Känner inte igen mig själv längre? Vem är jag egentligen? Vad har jag blivit för människa?? Hur kommer framtiden att se ut? Tänk om man nu visste det? Appro på något helt annat, mina älskade stora kille har fått vattenkoppor, och nu väntar jag bara på att mini oxå skall få koppor! Härligt härligt! Det e så synd om de små liven, men som sagt. Det är bättre att de får det nu istället för när de blir äldre. Tänk om alla kunde fatta det! På onsdag begravs min älskade farfar, det känns så himla konstigt att han inte finns i livet längre! Man får sånna tankar i skallen, och lite smått stressad när man tänker på vad snabbt tiden rinner iväg! Vi skall alla vandra samma väg. Tråkigt men sant! Man får försöka att göra det bästa av livet! Nu när man läser allt det här så kan man nästan tro att jag börjar att få 35-års kris, shit 35-år! Självklart menar jag 23:) Skall försöka att göra ett nytt försök med att få ner mina ögonlock! See you :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0