Ledig+Mys x Liseberg = Toppenkanon Fredag

Idag har jag varit ledig med mina älskade killar! Vi tog det lugnt hela förmiddagen, vi laddade för ett Lisebergs besök!
Vi kom dit strax efter 15:00, Jacob hade somnat i bilen så jag & Joel kunde gå runt å kika i lugn & ro!
Joel & Jag väckte Jacob när vi var inne i Tomteverkstaden, han var förvånad men ( konstigt nog) på bra humör :)
Vi åkte Kaninresan, de små kaffekopparna & Rabalder (lilla bergådalbanan) Det var med blandad förtjusning som Jacob lämnade bergådalbanan! Ett tag trodde jag att han skulle börja gråta, men inte! Joel va så duktig, han satt själv i en vagn! Jag var ju tvungen att sitta i Jacobs vagn! Snart dröjer det inte länge förrän killarna åker karusellerna helt själva!
Vi testade även på att köra 4 hjuling!
Nu dör Ipdaden strax !
Slutar här och nu!
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0