Lekt frisör :)

Idag fick jag raka Nattas ena sida!
Hon blev "göra" fräck i håret!
Annars är allt som vanligt!
Jag jobbar min sista dag på Lastvagnar den 5:E Dec!
Efter det börjar jag på Royal Canin, det skall bli så otroligt kul!! Känns som att jag kommer att utveckla mig enormt som människa, 10:E Dec är det dax!! Jihaaa
Ungarna växer så det knakar, Jacob är lite små hostig/snorig! Hoppas att det stannar med det!!
Skönt med fredag är det iallafall! Jocke har varit i väg 4 kvällar den här veckan ( annars bara 3) så det skall bli skönt å han honom hemma så jag kan få hjälp med ungarna!
Nu skall jag fortsätta mitt fredagsmys!!

Mys Pys på er alla där ute!!


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Grattis till nya jobbet :)
Kram

2012-12-01 @ 08:41:59
URL: http://www.evalena.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0