Mitt härliga bad blev inställt

Kvällens planer blev inte riktigt som jag hade tänkt mig!
Jocke har sådan fruktansvärd smärta i sin vänstra arm och nu under kvällen har den bara blivit värre! Jag sa åt honom att ringa till 1177, de kopplade vidare honom till sjukvårds upplysningen som i sin tur tyckte att en ambulans skulle svänga förbi ock kika lite på Jocke! När de väl klev innanför dörren så skrek Jacob, Joel låg och ropade i stora sängen & sist men inte minst så sprang Barbro runt som en galning! Jocke stackarn satt i soffan och såg livrädd ut! De samtalade en liten stund för att sedan rekommendera Voltaten & två värk tabletter! Måste bara berätta att den ena ambulans killen var så nyfiken, han var nog inne och kikade i nästan alla rum, "göra" skumm kille!
Ungarna blev helt uppspelta och jag kunde inte låta bli att fråga om de inte hade något lugnande att lämna så jag kunde ge till barnen!
Jocke fick stanna hemma, de gick och önskade ett Gott nytt år, då var klockan 22:00!
Nu går jag å lägger mig, ställer klockan och försöker att få några sekundet för mig själv i morgon bitti! Önska går ju alltid :)
God natt & Ett Gott Nytt År!!


Kommentarer
Postat av: Annika

Heja heja Jenny!!! Vad duktig du e på att blogga!!!:)KUl och läsa! kram på er

2012-01-05 @ 22:31:07
URL: http://nattisfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0