En vanlig dag

Jacob har varit ledig idag torsdag, han brukar att vara ledig på torsdagar nu när jag går hemma och är fritidsforskare! Joel är ledig på onsdagar! Vi försöker att hitta på något extra kul de dagar!
Stackars Jacob åkte på att handla idag, så det var väl mindre roligt!
Här hemma har Joel upptäckt att vi kan spring runt hela lägenheten! Vet dock inte hur många mil vi är uppe i nu!! Han är snabb den lilla rackaren, Jacob försöker så gott han kan! När han kommer runt ett visst hörn så sträcker han upp båda armarna i luften och säger yee yee yee!! Joel säger " jag vann"
Idag har det bakats negerbollar & kikats på handbollen!!

I morgon fyller min sambo Joakim hela 36 år!!
Nu skall jag sova/God natt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0